loading...
مرجع عکس و اس ام اس
امین بازدید : 133 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)

 

&&&&&

 

 

 

آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم / با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

 

دوستت دارم . . .

 

 

 

&&&&&

 

 

 

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم

هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم . . .

 

 

 

&&&&&

 

 

 

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا، روی هر تکه نویسم اسم زیبای تو را.

 

وسه یعنی وصل شیرین دو لب

 

بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب

 

بوسه یعنی مستی از اعماق عشق

 

بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

 

 

&&&&&

 

 

 

دلتنگ بودن در کنارت

از جام عشقت،سر کشیدن

با بوسه های گرم مهرت

از کنج غمها، پر کشیدن

 

 

 

&&&&&

 

 

 

زیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است، نه در کنار هم بودن…

 

 

 

&&&&&

 

 

 

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو …

 

 

 

 

 

&&&&&

 

 

 

مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو / شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 691
  • بازدید کلی : 12,992